Před nákupem můžete prodejci položit otázku pomocí diskusního fóra pod nabídkou. Veškeré informace, které Vám sdělí, jsou pak závazné pro plnění (poskytnutí zboží nebé služeb na základě zakoupeného Voucheru).
Dále můžete, do 14ti dnů od smlouvy odstoupit (pokud jste ještě Voucher neuplatnili) a peníze Vám vrátíme zpět. Můžete si tak být scela jisti, že nekupujete zajíce v pytli!
V případě vašich dotazů kontaktujte naše příslušné oddělení - v sekci Kontakty.
Na vašem slevovém voucheru naleznete informace o zboží nebo službách, které jste zakoupili, Platnost Voucheru a Prodejce - tedy u koho jste služby zakoupili. Na Voucheru je také uvedena:
Slevový kupon je nutné předložit prodejci do data Platnosti Voucheru, jinak Voucher a zakoupené služby propadnou!
Prodejce Vám pak musí zboží nebo služby dodat do termínu uvedeného na Voucheru - protože některé služby vyžadují rezervaci a domluvu s prodejcem, není možné poskytnout plnění ihned v okamžiku předložení Voucheru.
V případě jakýchkoliv potíží s Prodejce, ihned kontaktujte také Firmoslev.cz - ačkoliv nejsme prodejce, velmi nám záleží na vaší spokojenosti a můžeme společně problém rychleji vyřešit.